Vil du have sparring med Brian Brandt? Find dit behov her.

Den ultimative guide til start af ehandel og webshop

Den ultimative guide til ehandel

Skrevet af Brian Brandt fra Clickstarter

Intro – hvad kommer du til at lære

Hvorfor denne guide

Jeg har arbejdet med ehandel i over 10 år og har set hvordan ehandlen har udviklet sig i Danmark. Desværre har jeg også set, at rigtig mange webbutikker ikke har fulgt med tiden, og stadigvæk begår de samme fejl igen og igen.

Denne guide skulle gerne gøre op med alle de fejl, så vi kan få højnet standarden i de danske webbutikker og begynde at koncentrere os om de vigtigere ting indenfor ehandel.

Guiden indeholder over 15.000 skrevne ord, og min bagtanke med dette, er selvfølgelig også, at du holder mig i tankerne, den dag du virkelig gerne vil gøre din webshop mere professionel, øge trafik og omsætning. Så kan jeg hjælpe med det.

For dig der vil i gang med en webshop
eller vil have succes med din eksisterende

Hvem er denne guide til

Denne guide til ehandel er primært for dig som skal i gang med en webshop, men har du været i gang uden succes, så vil det også være smart for dig at læse. Måske har du allerede god succes, men er i tvivl om du kunne gøre det endnu bedre.

Er du selv ehandelskonsulent, så er denne guide nok for basal til dig - men så har du måske en kunde eller to, som kunne have gavn af at læse den igennem. Der håber jeg du har lyst til at henvise dem til denne guide.

Rigtig god fornøjelse med den komplette guide til ehandel.

Mvh, Brian Brandt - ehandelsekspert og partner i ClickStarter A/S

Her er indholdsfortegnelsen:

  1. Kapitel 1 - Har du et forretningsgrundlag / forretningsplan ?

    Her bliver gennemgået om du overhovedet har et forretningsgrundlag for en webshop. Du får en guide til hvordan du laver din egen forretningsplan, så du har et holdepunkt i hele processen. Der ligger også et gennemarbejdet budget forslag.

  2. Kapitel 2 - Praktiske ting inden start af en webshop

    Der er en lang række praktiske ting du bare ikke kommer udenom. Jeg giver dig en gennemgang af det vigtigste, så du ikke glemmer ting som momsregistrering, NETS ansøgning, betalingsgateway og ikke mindst finder det rigtige navn til din webshop.

  3. Kapitel 3 - Valg af platform til din shop

    Det nok sværeste valg du skal tage i hele processen. Derfor har jeg været meget grundig omkring hvad du skal sætte af krav til din webshop platform. Til sidst giver jeg mit bud på den bedste platform ud fra dit behov.

  4. Kapitel 4 - Design af din shop

    Designet er ufattelig vigtig for din ehandelssucces. Du skal have et design der matcher formålet. Den snak tager vi i dette kapitel og en snak om standard elementer, struktur og konventioner. Sørg for et professionelt design.

  5. Kapitel 5 - Sider der skal designes i din shop

    Grafiske designere der aldrig har designet en webshop før, glemmer ofte en lang række sider. Du får i dette kapitel en gennemgang af hvilke sider du skal huske at designe. De fleste glemmer fx at designe faktura emailen.

  6. Kapitel 6 - Søgemaskineoptimering af din shop

    Din vigtigste trafikkilde er Googles søgemaskine. Ved at tænke søgemaskineoptimering ind allerede fra starten, så kan du meget nemmere indtage førstepladserne i Googles søgeresultater. Jeg fortæller dig her præcis hvordan du skal gøre det.

  7. Kapitel 7 - De sidste ehandelsoptimeringer og webanalyse

    I dette kapitel samler jeg op på de sidste små optimeringer du kan foretage dig. Det er ting som at huske ehandelssporing, brugertest, hastighedsoptimering og andre justeringer. Ting der kan give dig den sidste fordel over konkurrenterne.

Del på:
Petersmindevej 10, 6900 Skjern +45 27 11 28 48 mail@clickstarter.dk