Pressefoto-1.jpg

Trine Ørskov er ny direktør og medejer af ClickStarter ApS

ClickStarter får ny kvinde ved roret, når Trine Ørskov tiltræder som direktør og medejer den 1. august. Trine Ørskov får ansvar for daglig drift og forretningsudvikling og indtræder samtidig i bestyrelsen.

I dag er søgemaskineoptimering, google-annoncering og e-handelsoptimering de primære varer på hylderne hos ClickStarter. Ørskov Gruppen, der står bag ClickStarter, ønsker at løfte virksomheden til næste niveau ved at udvide bureauet med kommunikations- og markedsføringsløsninger på bl.a. sociale medier.

”Vi har i løbet af vinteren og foråret søgt efter den rigtige partner til at føre ClickStarter ind i den næste fase” siger Peter Glargaard, kontaktdirektør og medejer af Ørskov Gruppen. ”I processen opstod muligheden med Trine, da hun opsagde sit job hos Bestseller, og vi tog kontakt til hende. Vi har i Ørskov Gruppen kendt Trine fra hendes tid som marketingchef hos Højmark Rejser, og vi har i ClickStarter haft hende som kunde, mens hun var hos Bestseller, så vi har en god indsigt i hendes kompetencer og ser det helt rigtige match i forhold til de ambitioner, vi har med ClickStarter. Ud over Trines stærke kompetencer inden for online marketing og forretningsudvikling, har hun gode ledelsesmæssige og organisatoriske egenskaber. Derfor får vi hele pakken med Trine som partner i ClickStarter.”

Trine Ørskov er uddannet i kommunikation på handelshøjskolen og har 15 års erfaring med markedsføring, kommunikation og forretningsudvikling i bl.a. rejsebranchen, køkkenbranchen og senest i et af Bestsellers modebrands, hvor hun har stået i spidsen for udvikling af kommunikationsindsatsen på tværs af fysiske og digitale platforme.

“Jeg har længe haft lyst til at starte min egen konsulentvirksomhed. I partnerskabet med Ørskov Gruppen får jeg værdifuld sparring, en kundeportefølje og samtidig fleksibiliteten i at arbejde selvstændigt og frihed til at udvikle ClickStarter i den retning, jeg brænder for”, siger Trine Ørskov.

ClickStarter samarbejder med forskellige freelancere, og det giver ifølge Trine Ørskov fleksibilitet til at udvikle bureauet i nye retninger. “Min styrke er en strategisk tilgang til sammenhængende kommunikations- og markedsføringsindsatser, der udvikler kundernes forretning. Ved at samarbejde med freelancere, som er dygtige på hver deres felt, kan jeg trække de kompetencer ind, der er behov for i den aktuelle opgave.“

Clickstarter

Add your comment